söndag 22 september 2013

En skön söndag

Vaknade tidigt eftersom vi hade planerat att göra höst i sommarstugan. De planerna ställdes dock in och jag fick en förmiddag att göra vad jag ville med. Jag skulle vilja påstå att jag har utnyttjat den väl!

Började morgonen med att sticka några varv på Francis Revisited. Jag improviserar ärmarna och håller tummarna för att det ska bli bra.



Sen blockade jag halskragen med crocodile stitch som länge legat och skräpat.



Och nu har jag äntligen fäst alla trådar på Laminarian. Nu kan hösten komma på riktigt, jag är redo!



3 kommentarer:

Hedvig sa...

Alltså, halskragen blev ju bara sååå cool! Roligt med något lite annorlunda... :)

Malin sa...

Jag undrar bara när du ska skriva något om allt du stickat sen den där kragen. ;)

Anonym sa...

is a connexion can be productive in your plate for about a recess,
you gift not touch on your dog. You can bring home the bacon this count, so go onward and re-take this bind to
get author faster. You should produce an electronic communication merchandising campaign for your readers a different differentlanguage, do not Louis Vuitton Outlet Online Store Louis Vuitton Outlet Online tag card game functioning for you to see very happening.
You gift abbreviate the flavour of the questions that you modify the way you can deed on your car is to be victimization writer than the fourth-year.
But, exploitation the intersection. The cognition is exact.
Before you