tisdag 6 mars 2012

Valdag

Min supertisdag (för visst kommer det bli en superbra dag!) tänker jag tillbringa med att:
1. Snygga till mitt intressebrev och cv
2. Läsa på om vilka företag som kommer till de jobbmässor jag ska åka på i veckan
3. Sköta det vanliga jobbsökandet
4. Gå en promenad
5. Dammsuga
6. Laga mat
7. Träna i form av vattenaerobic
8. Belöna mig själv för väl genomfört dagsverke med att välja knappar till koftan jag avmaskade igår, jag fäster nog lite trådar också. Sen återstår blockning.

Grå eller svarta, eller kanske både och, det är ett svårt val!

4 kommentarer:

Malin sa...

Eller oranga?

Heldri sa...

hmm oranga... det vore kanske fint men jag har förskräckligt ont om oranga knappar i mina gömmor.

Malin sa...

Men då... Gula eller röda då? Vore skoj med en färgklick även om det är en vardagskofta...

Heldri sa...

Jag får fundera på det. Jag har nog bara sett mörka knappar framför mig. Får lägga fram lite olika och känna efter :)