tisdag 25 december 2012

God fortsättning!

Nu har här firats jul i dagarna tre! Mycket trevligt sällskap, mycket god mat, delvis mycket stick-tid och framför allt mycket mys.

4 stickade julklappar gavs bort i år och inte en enda kom jag ihåg att fota innan... Vad är jag för bloggare egentligen?
Det som hade stickats var i alla fall 2 Palindrome halsdukar i Drops <3 you 2 (en grafitgrå till pappa och en orange till mamma), en melerad, mycket enkel, ullsnood till Malin och en kofta till Brorsbarnet.

Under helgen har jag stickat på en dragspelsbasker, i restgarner och improviserad eftersom jag inte hittar mönstret. Den blir rätt bra, undrar om den blir till mig eller någon annan...

4 kommentarer:

Dea sa...

Du är som jag, missade att fota massa saker som båda smidda klapparna, stickade handlovarna, stickade halsvärmaren, tavlan och alla julkort jag gav bort :/

God fortsättning tillbax :)

Heldri sa...

Förskräckligt! Och inte vågar en lova bot och bättring heller...

Nika sa...

Känner igen det där med fotomissandet. Kan kanske bero på att man är så trött när man är klar med sitt alster så man hittar inte riktigt orken till att dra fram en kamera, fixa bra belysning och ta om bilder tills det ser ok ut? Nej, ner i paketet med det bara!:)

Heldri sa...

Kanske skulle börja på nästa års julklappar redan nu...