onsdag 13 mars 2013

Energi

Få saker rensar tankarna så bra som en ordentlig träningsgenonkörare. Med releasen av både bodypump 85 och bodycombat 55 på en och samma kväll känner jag mig nu härligt tillfreds med tillvaron. Jag har slagit negativ energi ur kroppen och fyllt på med positivitet.

Den sista lilla flämtande stunden av kvällen tänker jag tillbringa i soffan med en stor kopp kaffe, bläddrandes i ett gäng gäng finska sticktidningar. (att skriva att jag ska läsa dem vore att fara med osanning, nog för att jag hjälpligt kan tolka stickbeskrivningar men läsa och förstå finska det kan jag inte, än). Tidningarna har jag fått lånat av en arbetskamrat som delar mitt stickintresse och fascineras av att jag ofta faller för finsk design.

1 kommentar:

disa sa...

Vad härligt med alla inspirerande tidningar!! =)