söndag 22 april 2012

Då ska det fästas ordentligt...

Rubriken kommer från ett avsnitt "Himla många program". Det viktigaste med ett julbord är att benen blir bra, så att bordet inte välter...

Ehhh, ja... På tal om att fästas ordentligt: jag fäster trådar på de senaste mormorsrutorna. Det går långsamt och är rätt tråkigt, men jag gör det och låter samtidigt tanken sväva bort till kommande projekt.

I ett glas har jag sparat alla avklippta trådar, vad jag ska med dem till vet jag inte. Det är ganska fint dock...

3 kommentarer:

disa sa...

Vad duktig du är! Fästa trådar är det värsta jag vet! Jag har en jädrans massa färdiga mormorsrutor och bara hälften har trådar som är fäst.....=)

Heldri sa...

Fästa trådar är verkligen ap-tråkigt! Igår hade jag en sambo som agerade levande ljudbok så då blev det lite lättare att få jobbet gjort.

Malin sa...

Bra jobbat