lördag 12 januari 2013

Jag hittade...

min Addis lace 4 mm rundsticka. Den satt i ett UFO, en vante till sambon. Nu sitter där en tråd istället och så ska jag lägga upp för benvärmare ASAP!

Tyvärr hittade jag även objudna gäster i några av mina nystan. Bläää! Jag trodde jag lyckades bli av med ohyran förra gången, men det kanske är en ny omgång. Nu har jag i alla fall kastat några nystan som jag inte hade några känslomässiga band till. Resten av garnet från vardagsrummet får nu frysa ute på balkongen, så jag önskar mig långa kalla nätter framöver!

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Åh fy vad trist med ohyra! Jag är typ livrädd för det... :O

Och ang. Stickstämman. Det är verkligen ganska dyrt, men jag kan ju meddela sen om det var värt det eller inte. :)

Dea sa...

Men vilken otur du ska ha med ohyran! Är det 3:e gången nu?