måndag 18 februari 2008

Trött

Inte helt nyss hemkommen, men fortfarande väldigt sliten. Helgens konvent gick lugnt och sansat tillväga. Tillsammans med två tappra själar skötte jag maten under helgen. Varje morgon skulle en faslig massa scones bakas till ett 20-tal hungriga deltagare och arrangörer. På eftermiddagen skulle ett ordentligt mål mat lagas. Hårda bud i Mellerud, men allt gick vägen. Alla blev mätta, nöjda och glada. Jag är fortfarande i ett stycke även om jag inte riktigt har full kontakt med fötter och rygg. Det ska bli väldigt skönt att sova i egen säng i natt! Är man nyfiken på vad som hände kan man läsa lite på Nerikes Allehandas hemsida.

Foton på garn och annat smått och gott kommer när jag sovit ut och kommit i kapp med skolan...

snark

1 kommentar:

Unknown sa...

nu är jag ikapp.

är imponerad över ditt skapande. fascinerande kreationer!

/cos