måndag 27 juli 2009

Hem, ljuva hem!

Det är sant som det är sagt: borta bra men hemma bäst! Om vi bortser från det stundtals ganska trista vädret så har jag haft en mycket trevlig semesterresa. Öland var vackert och överraskande på många sätt och vis (visste ni t.ex. att det finns en Kamelfarm som ordnar ridturer?). Skåne var förbluffande kulligt och havet besvikande kallt.

När jag får tid att tömma kamerorna kommer det bilder och lite mer om resan med sommarens bästa, värsta, blötaste, kallaste, vackraste, osv (i stil med förra årets "minisemester i korta drag"-inlägg).

Nu ska jag fortsätta titta på film och surfa - underbara saknade teknik!

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja, nog var det skönt att komma hem. Sova i egen skön säng och så vidare.

Nu ska vi njuta av hemmet ett tag och sen hitta på nåt annat. :)

Hoppas Billy fick sina 20 timmar sömn idag och att ni hittade gameworkshop i Lidköping.

Malin sa...

När jag skulle hitta mig en återförsäljare av Denise stickor så såg jag att Garnhärvan slutat sälja dem och att vi i Hammenhög i Skåne missade en återförsäljare.

Surt sa räven!

Njut av spelen nu, när ni inte fått spela på hela semestern...