tisdag 13 april 2010

Helglängtan

Bara och tisdag och jag längtar redan till helgen. Det kan ju i och för sig bero på att det inte är en helt vanlig helg som väntar.

På fredag ska vi se (och höra) Dream evil live - tjohoo!

På lördag tänkte jag ta min stickning och titta förbi Fröjd hantverk som jubilerar och firar ny lokal. Sedan är det födelsedagsfirande för Hattúr och sånt är ju alltid trivsamt.

På söndag ska vi försöka komma in på Buddy Holly Bar för att se The Baseballs - alla förköpsbiljetter var slut nästan omgående så vi får väl se hur det går.

Är det då konstigt att jag längtar till helgen?
En av favvo låtarna från en tidigare skiva:


En ballad från senaste skivan:


Och så lite "brylkrämsrock":

4 kommentarer:

Malin sa...

meh.. Jag hade ju lämnat ett inlägg. Det handlade om:
Spännande helg.
Vi kommer ha en lugn helg. Full av eftertanke. eller så lägger vi golv i Götis.

Toril sa...

Man får längta till helgen:)jag förstår din längtan!
Allt gott

Åsa sa...

Det är helt klart en helg värd att vänta på. Själv ska jag fira både att pappa har fyllt 60 och 25-åringen på lördag. Ska försöka hinna med båda om det går.
Tyvärr vart det inga dream evil för oss eftersom vi inte hade råd. Vet du om biljetterna är slut nu? Skulle gärna med på söndag men vi får se vad som händer.
Ha det gott och njut av våren!

Heldri sa...

Malin: lugn helg eller lägga golv i Götis lät som två helt olika saker ;-) men trevliga båda två.

Toril: Ibland längtar jag nog lite extra till helgen, som den här t.ex. Veckan kan inte ta slut fort nog.

Åsa:Precis! Hoppas du /ni hinner med allt firande så vi ses på kvällen hos Hattúr. Jag tror att det finns biljetter kvar till dream evil. Till Baseballs på söndagen får man nog helt enkelt hoppas på att få biljett på plats och riskera att bli utan.