fredag 16 april 2010

Oförståeligt!

När jag skrev tentan i handelsrätt kändes det som om det skulle krävas en hel del tur för att bli godkänd. Jag brukar "roa" mig med att beräkna mina poäng innan jag lämnar in tentan. Den här gången tyckte jag att mina svar kunde vara värda ungefär 12 poäng vilket tillsammans med mina kreditpoäng inte riktigt skulle räcka för att passera gränsen för godkänt.

Idag kan jag se mitt betyg på skolans sida - VG! Hur sjutton gick det till?

Det blir till att fira lite extra mitt i allt roligt den här helgen! Tjohooooo!

11 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Grattis! :)

Heldri sa...

Helena-rutan: Tack!

Malin sa...

Som alla vi andra trodde då. Du är en stjärna, en lysande stjärna! Fast fallen till jorden då.

Nästan så att detta kräver en VG- tapas... :)

VG-Heldri sa...

Malin: Tack, du är för söt! VG-tapas låter ju faktiskt inte helt oangenämnt. Jag får ta en titt i kalendern så får vi se när det kan passa.

Anonym sa...

Grattis ;) A

Heldri sa...

Tack A! Ses om några timmar

AnJa sa...

Tack för roliga tips om Herman! Och så hittade jag ju hit vilket var lika roligt. För mig är det nostalgi när jag hittar bloggar från Örebrotrakten eftersom jag är född där. Nu har jag läst och läst och läst här och hädanefter finns du på min blogglista :-)

AnJa sa...

Ps, glömde gratta till tentan. Och du får gärna tipsa mig om fler bloggar från Örebrotrakten.

Heldri sa...

AnJa: Roligt att du trivdes här! Jag är själv dålig på bloggar från Öret men dyker jag på några ska jag tipsa dig.

Anonym sa...

Grattis!!

Du ÄR bättre än du tror, komihåg det för framtiden...

Farbror

Heldri sa...

Tack Farbror! Jag ska försöka komma ihåg det, men det är väldigt lätt att glömma bort emellanåt.