torsdag 1 april 2010

Wohoo!

Ett experiment har snurrat runt i tvättmaskinen idag och det blev bra. Riktigt bra! Vad det är kan jag inte avslöja riktigt än men det är grönt, ganska luddigt och nålbundet. Synd bara att garnet tog slut lite för tidigt...

Glad påsk förresten!
Långfredagen ska jag först tillbringa riktigt länge i sängen (precis som idag) och sedan ska Bror firas. Jag tror allt att Sambon och jag är tillräckligt friska för det, vi hostar lite men har inte feber eller så.

Ikväll ska jag bara slappa, precis som jag gjort tidigare idag. Skönt!

2 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Glad Påsk! :)

Malin ju sa...

Glader påsker...
Här bakas choklad grejer så det står härliga till.. Choklad blir det.

Det är härligt med vila och det är nåt som jag tror att vi ska ta till snart. När den där tårtbottnen behagat bli klar. Jag fattar inte receptet. 190 grader, 25 minuter, men efter 40 minuter i ugnen är den fortfarande rinnig..

Ses.