onsdag 9 mars 2011

Dålig timing

Är det inte typiskt?

Jag har fullt upp i skolan med uppsatsen som alldeles snart ska vara färdig för inlämning. Sambon fyller nästa vecka så det ska städas och fejas och fixas inför firande nästa helg.

Och jag har blivit förkyld!

Är det inte typiskt? Nästan så jag känner mig lite Ior-deppig, men bara nästan.

Vi får se om jag känner mig pigg nog för att svänga förbi på stickcafé ikväll, det hade varit roligt. Orkar jag inte får det bli enmannna-café i bästa fåtöljen, kanske med en semla och en kopp kaffe till tröst.

8 kommentarer:

disa sa...

Vad typiskt!! Krya på dig. =)

disa sa...

Ja, fort gick det. Det är Marks och Kattens Flox garn i bomull. Föll för färgen direkt.Det är rätt tjockt och en fyras Inox nål. *ler*

Thessan sa...

fin blogg du har!

Den där Malin sa...

Åhhh... så typiskt!

Krya på sig! På en gång..!

Hedvig sa...

Usch! Krya på dig!

Heldri sa...

Tack för alla "krya på dig" och medlidanden :)

förkylningar suger verkligen!

Thessan sa...

tack, har ny bloggadress, titta gärna in å skriv en rad om vad du tycker så blir jag å mina amisar glada =)

4U2 sa...

Skickar krya på dig hälsningar!
Idag har jag drabbats av "våryra",kika gärna in på min "garnreadag" idag.