fredag 25 mars 2011

Ny bok till samlingen


Jag har legat sjuk i veckan och känt mig lagom uppåt, tur då att jag fick hem rolig litteratur från Billigaboken. Har ni inte hittat denna nätbokhandel tidigare tycker jag definitivt att ni ska ta en titt. De böcker jag har tittat på är oftast minst 20 kr billigare än hos andra näthandlare och det gillar min studentkassa.

 

Jag har inte orkat läsa boken så noggrant än utan har bläddrat igenom den och hittat några favoriter. Den här gröna hjärtevärmaren är så fin, kanske nåt som kommer att stickas framöver.


Sjalen med paljetter är också helt fantastisk, men orkar man verkligen sy fast en massa paljetter?

Från en säker källa på Billigaboken har jag fått höra att Sköna sjalar finns inne i en väldigt begränsad upplaga så det gäller att skynda om man vill fynda den till billigare pris än vad Adlibris eller Bokus har. Jag har även hört att man försöker ta in fler hantverksböcker till bra priser.

1 kommentar:

Alexandra sa...

Den boken har jag med, fina sjalar =) Skäms dock för att jag inte stickat ngt ur den ännu. Trevlig helg!