onsdag 27 januari 2010

Mer snö!

Ute yr snön omkring med stora flingor.

Inne stickar jag vidare på Feather and fan sjalen med envishet.

Jag har stickat roligare sjalar.

Undrar om jag får mina skolböcker imorgon?

Undrar varför handelsrätten alltid ska ha så många och dyra böcker?

Kl. 17 är det box för första gången det här året.

Söta vätten ligger hemma och kräks kanske - stackare.

Vännen A är tillbaka i matchen och ska få smaka på mina krokar - stackare.

Om inte Sambon kan sluta i tid kommer jag få gå till träningen.

Sa jag att det snöar ute?

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja, det är väl härligt med snön.

Jag försöker motivera mig till första träningspasset för året. Men det är segt. Jag behöver verkligen komma igång.

Heldri sa...

Mycket härligt, kanske lite mycket av det härliga på en gång bara. Här har det kommit ungefär 15 cm eller lite till under dagen. Det var ganska spårigt att köra bil till träningen.

Första passet är nog värst, jag har lyckats lura iväg mig själv på ett gympass, ett simpass och nu ett boxpass. Boxen var värst. Men nu är det bara att fortsätta och inte tappa lusten och hamna i stickfåtöljen igen.