fredag 5 februari 2010

Bara så att ni vet

snart ska jag förhoppningsvis äta tapas tillsammans med Sambon, Bror och Malin. Eftersom jag inte lyckats få tag på restaurangen för att boka bord så är det ju inte helt säkert att det blir just tapas, att det blir tillsammans med de tre ovan nämnda personerna är dock säkert.

Imorgon ska jag hämta ut "Brickvävning så in i Norden" från biblioteket. Den ska tydligen vara lite av en bibel inom brickvävningen och jag har kikat i den förut men då blivit alldeles avskräckt.

En shoppingtur för att hitta lite kläder och en present till bröllopet vi ska på nästa helg blir det också.

Kvällen kommer att tillbringas i Lill-Ms och Tvibitas trevliga sällskap.

Undrar om jag hinner blocka sjalen också.

Ps. Calorimetry både maskades på och av igår, ungefär två timmars filmtittande tog den att färdigställa och jag blev ganska nöjd faktiskt. Bilder kommer senare nån gång, ni vet nog hur jag är vid det här laget...

3 kommentarer:

Malin sa...

Tack för igår. Det var gott och trevligt värre! Tråkigt med det långa avståndet mellan städerna. Annars skulle jag nog orkar vara vaken länge nog för ett spel!

Åsa sa...

Hittade du några fina kläder? Brukar kunna vara lite småsvårt ibland, bet beror ju så mycket på vilket mode som är för tillfället.

När är nästa skratt-yoga? Känner att jag måste följa med på det :)

Heldri sa...

Åsa: jag gjorde faktiskt en hel del fynd på rean: tre stickade plagg ( 2 västar och en bolero) och dessutom en superduper glittrig partyklänning till bröllopet.

Nästa skratt-yoga är inte nu på fredag men veckan därpå kl. 16.00.