tisdag 16 mars 2010

Borttappat

Jag tror jag har gått och blivit glömsk på gamla dar. Jag skrev i ett blogginlägg i slutet av februari att jag hade fotat både Merlettomitts och Calorimetry men nu kan jag inte hitta var jag har sparat ner dem. Tokigt. Jag som hade tänkt gjort lite FO-bloggning idag...

Jag har även förlagt ett superduperhäfte med aranmönster som Sambons fina syster köpte åt mig på en marknad i England. I helgen letade jag efter det i de två hyllor där jag brukar förvara min sticklitteratur, jag tittade bland alla hobbytidningar som ligger på hög och jag kliade mig fundersamt på hakan. Vart katten har jag lagt häftet?

Om det finns någon synsk person därute som läser detta och som får nån liten bild av var mina grejjer kan gömma sig - tveka inte att lämna en kommentar.

Alla ni andra som kikar in här helt tyst utan att lämna ett spår får gärna också ge en kommentar. Man behöver inte ha ett googlekonto eller liknande utan det är bara att klicka i namn/url och skriva in sin signatur eller helt enkelt klicka i anonym. Svårare än så är det inte. Ni börjar ju vara några stycken som tittar in här med jämna och ojämna mellanrum men jag vet inte så mycket om er. Känner jag er i verkliga livet eller är vi helt främmande för varandra?

8 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Jag är inne och tittar här ibland men det tror jag du är medveten om. ;)

Heldri sa...

Helena-rutan: ja någon liten hint om det hela har jag nog allt fått ;) du är så välkommen så!

Malin med blogg sa...

Jag oxå! Från tre-fyra ställen dessutom. Men mestadels mobile internet och allra oftast utan att logga in på mitt Google account! Imorrn blir det sfbokhandeln i Sthlm. Och sovmorgon utan katt! Och hotellfrukost!

Ahhhhhh!

Anonym sa...

Jag är också in och kollar med jämna mellanrum men mig känner du inte...hi hi...

Heldri sa...

Malin: va?! Läser du min blogg? Nej nu jädrans! ;-)

Smurfhäxan: Trevligt att du lämnade en kommentar så jag kan titta in hos dig. Välkommen åter och nu när isen är bruten är det ju bara att fortsätta kommentera om du läser något extra intressant/roligt/irriterande osv. : )

Åsa sa...

Jag är inne med men det har du väll inte lyckats undgå :)
Hoppas du hittar det du letar efter. Har tyvärr inte fått några vibbar om vart det kan ha hamnat. Hör av mig om jag helt plötsligt får för mig att bli synsk.

Malin igen sa...

Jag har ingen koll på det du saknar just nu men har ett wiskeyrör med stickor och två Andra stickböcker som är dina.

Heldri sa...

Åsa: jodå, dig har jag full koll på :) Då hoppas jag att du får ett akut fall av synskhet strax för jag är grymt sugen på att kika i det där aranhäftet...

Malin:stickorna och en grön liten stickbok minns jag att du har lånat, den andra boken blir en spännande överraskning när den återvänder :)