fredag 4 juni 2010

Sommarlov?

Dagen inleddes kl. 05.10 med en promenad som sig bör. Efter dusch och frukost var det dags för tenta i beskattningsrätt. Jag tror att det borde vara ett G om inte annat, men som vanligt vågar jag inte tro på det helt och hållet.

Efter tentan mötte jag upp A och Parveln i en park för promenad, mys och fika. Jag tror bestämt att vi kommer att ses lite mer i sommar med tanke på att A är mammaledig och att jag är sommarledig!

Nu väntar jag på tentasushi med Å och Retro - mums!

Sommaren inleds sedan med ett stugbesök. Kanske, eller varför inte med all säkerhet, vågar jag mig även på årets första dopp i helgen. Den som lever får se.

2 kommentarer:

Å sa...

Hej hopp!
Vart det något dopp?

Sushin var okej.
Hur är det med dej?

Filmen var bra.
Tack och goddá.

;)

Ska vi köra på eldträning imorgon? Du kan ju fråga Nika ifall hon har ändrat sig.

Heldri sa...

Vilken diktkonst! ;-)

Det blev ett iskallt dopp där fötterna hade domnat innan jag nått slutet av bryggan! Brr

Jag slänger iväg ett sms till Nika så får vi väl se. Jag kan nog allt tänka mig en tur för lite eldträning i alla fall. Höres