torsdag 28 augusti 2008

En dag som idag

Idag är jag trött. Egentligen borde jag väl gå och lägga mig nu på direkten, men hur roligt är det på en skala? Istället tänker jag kolla lite bloggar, se en film och sedan sova. Har jag tur orkar jag sticka några rader till på mixology medan filmer snurrar i dvd-spelaren, för idag har jag hittills bara stickat en (1) enda rad och det är ju inte mycket att hurra för.

För att följa upp mitt tidigare inlägg angående Project Runway så räckte tydligen inte mitt tummhållande särskilt långt. Christian tog på något förunderligt vis hem titeln. Att Jillian inte vann förstår jag nästa, jag gillade nog bara kappan hon hade skapat. Däremot tyckte jag att Ramis flätverk var så otroligt mycket snyggare och mer bärbara än de fluffiga volang kreationer Christian skapat. Summa sumarum blir att vinnaren i mina ögon borde ha varit Rami.

Imorgon bitti ska jag motverka min grymma träningsvärk (den här gången i ben/baksida lår efter benböj) med lite mer träning, denna gång på gym men fortfarande med vännen A. Efter dusch och frukost tänkte jag hinna sticka några varv samt planera inför skolstarten innan sambon kommer hem och vi åker på shoppingtur.

TTFN

Inga kommentarer: