fredag 17 april 2009

Fredag!

Så här såg det ut när jag gick hem ifrån skolan idag efter tentan. Inte helt fel. De som bor i de nybyggda husen invid denna park har en inte alltför tokig utsikt på våren.

Tentan var krånglig. Många konstiga detaljkunskaper som förväntades ha memoreras. Med lite, eller kanske mycket, tur ska jag nog få godkänt i alla fall.

Ikväll blir det duochjag-dag för mig och långeman. Lugnt och skönt, lite stickning i soffan, några filmer, någon god mat. Precis vad jag behöver alltså!

Om Farfar mår bättre imorgon (han hade tydligen varit yr idag och mått illa) tar vi en tur upp till sommarstugan så han och Farmor kan få pula lite i trädgården. Skulle han inte må bra kanske det är bättre på söndag. Vi håller tummarna! Blir det ingen sommarstugetur så blir det en duochjag-dag till har Sambon och jag bestämt, man kan aldrig få för mycket av dem.

Inga kommentarer: