måndag 20 april 2009

Rekordfart

Den här delkursen måste skötas av den snabbaste läraren på Universitetet. I fredags förmiddag skrev vi tenta och idag är resultaten upplagda. Jag blev godkänd! Efter att ha funderat över mina svar och läst lite i litteraturen i fredags eftermiddag var jag grymt osäker på hur det skulle gå. Ett VG hade jag uteslutit och trodde att vågskålen skulle luta mer åt U än G. Men det gick tydligen vägen. Hur sjutton läraren hann rätta alla tentor under helgen övergår mitt förstånd.

Och Malin kan sticka vidare i lugn och ro för jag ska variera mig lite och sticka på Sambons väska. Det är lite drygt 100 varv kvar på axelremmen nu, sen är det "bara" locket och kantning kvar.

1 kommentar:

Malin sa...

grattis.

Jag spenderade söndagen med att repa upp en massa på sjalen. Nu gäller gör om gör rätt, livlinor och sakta men säkert!

Det var nåt generalfel i repetitionen innan, som jag inte förstod, så jag tänkte bättre repa nu, än störa mig för evigt.