tisdag 16 augusti 2011

Första dagen hemma

Eller egentligen kom vi ju hem igår kl. 10 men då hade vi så få timmar sömn i kropparna att vi sov till 17.00 för sedan tvätta, äta, duscha och sedan sova mer. Idag är jag lite mer på banan och har ägnat dagen åt att komma i kapp med mail, jobbsök och bloggar. Ikväll blir det till att fylla på kylskåpet och tvätta lite.

Vi har haft elva underbara dagar på Gotland, varav 8 spenderades i Visby under medeltidsveckan. Nu är både systemkameran och den mindre kameran fulla med bilder som ska laddas in i datorn för att sorteras och snyggas till. Så värst mycket handarbetat har det dock inte blivit dessa dagar. Mönstret jag tänkt till babyfilten blev alldeles för stort så där måste jag tänka om.

Kort sagt; jag återkommer med bilder och annat när jag hunnit ikapp vardagen igen!

3 kommentarer:

Nika sa...

Välkommen hem!

disa sa...

Är så avis på alla som kunde vara på medeltidsveckan!! Jag vill ju också diiiiiit.......*ler* Väntar med spänning på dina bilder. =)

Hedvig sa...

Det ser vi fram emot! :)