torsdag 4 juni 2009

Dag före tentadag

Nu har jag läst igenom boken igen, repeterat föreläsningsanteckningar och så mycket mer kan jag inte göra. Jag tycker att jag har hyfsad koll på det mesta så morgondagens tenta borde vara säkrad. Nu ska jag vila hjärnan från skolan och bara koppla av tills det är dags kl. 15.00 imorgon.

Kanske fäster jag lite trådar på Rocksockorna

eller så funderar jag lite mer på om Boobtulipboleron verkligen blir tillräckligt stor
Senare ikväll är det dags för en kylskåps- och skafferi påfyllning och egentligen borde vi städa...
Men först måste jag äta uppskrämda plättar med jordgubbssylt och lyssna på Peps Persson.

Fortsätt gärna komma med fler förslag på sevärdheter, bra badplatser, toppen campingar och så vidare. Alla tips uppskattas (även varningar kan vara praktiskt)!

Inga kommentarer: