måndag 16 november 2009

Lovar och svär

Imorgon kväll då ni, då ska jag bilduppdatera! Jag lovar och svär, på heder och samvete. Igår var vi nämligen på "elefantkyrkogården" och fotade färdiga objekt men jag har inte haft ro att sätta mig med photoshop för att snygga till bilderna än. Men i morgon, då jäklar ska jag orka.

Jag stickar mest på Sambons tröja. Ärmarna är nog vid armbågarna nu skulle jag tro. Sen har jag gjort decoupage på några burkar, det kanske det också kommer bilder på senare men inte imorgon.

Nu förbereder jag ett brev som ska skickas till en av de gamla universitetsstäderna. Det är roligt att kunna hjälpa till ibland!

2 kommentarer:

Malin sa...

Elefantkyrkogården. Det lät nog mer spännande än det är i verkligheten. Men det lät också lite mysigt.

Heldri sa...

Det kommer att komma ett litet inlägg och "Elefantkyrkogården" men först ska de färdiga projekten få sin stund i rampljuset.