torsdag 5 november 2009

Redo

japp, i alla fall inbillar jag mig att jag är redo för morgondagens tenta. Alla föreläsningsanteckningar har repeterats (jisses vilka värdelösa föreläsningar vi har haft den här terminen, de har verkligen inte gett mycket alls), alla övningar i övningsboken för extern redovisning har gåtts igenom och gamla tentor har prövats. Det borde funka i morgon om jag inte får sendrag i tankegången som är så lätt hänt just på tentor.

Efter tentan väntar en fullmatad dag: första fikaoasen hos vännen Ravn för första gången på evigheters evigheter, möte med en dam på stan gällande eldshow m.m. och sedan tentasushi med Långeman, Bror och Malin - mums!

På lördag hjälper vi nygiftingarna Å och Retro att flytta in i hus. Hinner vi så blir det säkert en film med en kopp glögg på kvällen för att varva ner. Det är farsdag på söndag så kanske skulle man försöka uppvakta farsgubben lite...

Nu ska jag se över det där med avskrivningar överplan igen sedan lägger jag ned studierna och blockar north roe istället.

PS: det snöar fortfarande här...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!!

farbror

Heldri sa...

Det kanske behövs, men jag tror, hoppas och tycker att jag har koll på det mesta. Det borde bli ett G i alla fall :)