fredag 22 april 2011

April mönstret - smittens

Nu har jag funderat, ritat, klurat,druckit några koppar kaffe, funderat lite till, bläddrat i stickböcker och pärmar, ritat, suddat, sovit och grubblat i några dagar. (Jag har gjort ganska mycket annat också, främst skola, men det är inte alls lika roligt att skriva om och troligen ännu mindre roligt att läsa om...) I måndags blev designen färdig och jag kommer att använda april-mönstret till en Smitten, tillsammansvante, hålla-handen-vante, kalla det vad du vill. Just den här tänker jag kalla "Du&Jag". 


Nu vet ni vad jag gör i påskhelgen- stickar och håller tummarna för att storleken blir bra!

1 kommentar:

Pixi sa...

AHH !! Då fick jag det förklarat!Tack för det!! Ser bra ut!! Kan knapptt vänta o se hur det ser ut färdigt!! Ha det så trevligt med den sttickningen i påsk!kram =)