tisdag 12 april 2011

Nedlusad

Ikväll har jag en mycket spännande uppgift att se fram emot...
Min dator är nedlusad med virus. Massor av internetrelaterade program, office-programmen samt windows-filer har smittats av nåt som jag inte har en aning om vad det är. Det blir till att försöka avinstallera allt och försöka ominstallera det igen samt kanske vara klok och göra lite backuper på mina dokument...

Roligare saker kan man ju göra en tisdagskväll. Dessutom passar det väldigt dåligt att inte ha min egen dator nu när det är full fart framåt på uppsats och kurs. Håll tummarna för att jag lyckas kurera stackars Ronnie ikväll.

4 kommentarer:

disa sa...

Nämen fyyyy så tråkigt!! Hoppas det går bra. =)

Hedvig sa...

Men nej vad trist! Lycka till!

Dea sa...

Stackare... Jag lider med dig och förbannar tyst alla de satyg som sprider sjukdomar till våra datorer. Fram för med kölhalning!

Nika sa...

Ojdå, ska hålla tummarna. Sådana där saker verkar alltid hända när man ska skriva uppsats, aldrig när man ändå inte tänkt använda datorn så mycket.