söndag 17 april 2011

Inspiration

 
Disa har gett mig en award med den fina kommentaren: Klappgarn, för hennes otroliga skicklighet i att sticka. Särskilt den keltiska filten med stickade runor och allt. Kan man bli annat än glad av den kommentaren?!


Till awarden hör att skicka den vidare till fem bloggar jag inspireras av.


Givetvis får Disa tillbaka den, hon inspirerar mig mycket med sina frihandsvirkningar och vackra växtfärgade garner. Det kanske inte syns här på bloggen än men det har nog allt börjar klia i fingrarna efter lite virkning igen sen jag hittade hennes blogg!

Hedvig, hon inspirerar genom att skickligt kombinera hantverk och rock, t.ex. i den fantastiska grammisblåsan.


Okejdå, som bidrar med månatlig inspiration genom att ha startat bloggen Månadens mönster. Det är grymt inspirerande att se hur olika ett mönster kan bli när det tolkas av olika stickerskor.


Sen skickar jag awarden vidare till alla er andra där ute som pysslar, handarbetar och hantverkar för glatta livet. Inspiration finns i överflöd och tid är en bristvara! 



3 kommentarer:

disa sa...

Tack så jätte mycket!! Inte tänkte jag på att man kunde skicka den tillbaka till den man fick den av!! Fast nu tror jag inte att jag bloggar om samma award igen, för det är så himlans många som fått den att jag inte vet vem jag skulle kunna skicka den till heller. Men tusen tack för den och dina fina ord!! *ler brett*

Hedvig sa...

Men tack vad glad jag blir! :D *bugar och bockar*

Janette Millbom sa...

Tack så mycket!!! Utan er hade det inte varit ngn månadens mönster, så det är jag som ska tacka =)