torsdag 19 februari 2009

Hemtenta

Första gången någonsin med hemtenta för mig! Det känns läskigt. 4 frågor ska resultera i 6 sidor sammanhängande text som dessutom ska vara relevant, väl underbyggd, logisk och motiverad. So help me Lord!

Lugnt och metodiskt (ironiskt, delkursen heter ju metod) så ska det här nog gå vägen. Jag har ju ända till imorgon kl. 14.00 på mig.

Dags att sätta fart så jag kan ta en paus ikväll när det är torsdagste med föreningen. Te och blockning av Sagittaria är nog precis vad jag kommer att behöva!

Wish me luck!

4 kommentarer:

Malin sa...

Lycka till!!!

Malin sa...

Eller bryt ben och hals som man säger i Tyskland....

Anonym sa...

Tack jag verkar kunna behöva det, för det här går inget vidare...

Nika sa...

Lycka till! Koffein och viss mängd ångest brukar vara bra för hemtenteresultatet.