torsdag 26 februari 2009

Nummer 2

skit, bajs, träck, avföring och crappus gigantus. (Moget, eller hur?)

Det sammanfattar min dag i sin helhet.

Magont med gurgel och rapar av ruttna ägg kombinerat med att försöka vara delaktig i ett grupparbete utan att förvandlas till världens värsta "citron-vagina-kvinna" tar ut sin rätt även av en liten lugn och timid vätte som jag själv.

Skönt att jag snart får gå och sova i väntan på ett bättre dag. Och imorgon är det fredag så den kommer utan tvekan att bli bättre än tidigare dagar i veckan.

För den som inte greppar omskrivningen "citron-vagina-kvinna" så betyder det surfittkärring

2 kommentarer:

Malin sa...

AAAARGH, jag hade just skrivit en jätteunderhållande kommentar, men som den äkta "citron-vagina-kvinna" som jag är så forsvann det illa raskt i ett dublettfel. Som att jag inte har nog med problem. ARGH.

Nåväl. Hoppas den följande dagen blev vättigare..

Malin sa...

Och du, det är enklare att svara på frågor om man faktiskt får kommentera. :)

Jag lyssnar överallt och ingenstans, men är helt klart mer en Nötare, än en DJ.

Just nu i spelaren, Eddie Vedder (så vackert) och nån svensk tjej..