onsdag 4 februari 2009

Vackra bokstäver!

Såg just att tentan från Handelsrättsliga översiktskursen blivit rättad. Två vackra bokstäver fanns det till mig: ett V och ett G! Skönt, det viktigaste var faktiskt att få godkänt och slippa omtenta.
Undrar var Sambon och jag ska lyckas hitta dessa tentapengar med tanke på att jag inte utnyttjat de jag är berättigad till efter Statistiken...

Jag hade tänkt visa bild på hur Sagittarian har växt, men det finns ju inget bra ljus ens nu på dagen!

Nu ska jag återgå till studierna och pyssla om sambon som kommer från vårdcentralen med bihåleinflamation igen.

1 kommentar:

Malin sa...

Grattis till din bokstavskombination.. två av de vackraste bokstäverna ihop...

Jag är ju så nyfiken på din Sagittaria.. och väntar fortfarande på inspiration till en ny sjal till mig själv. Jag ska testa att sticka en bit av en fin rackare som såg svår ut. Men har inget vettigt garn.

Hälsa din Sambo att han ska krya på sig, och STÄMMA vårdcentralen för att de gav honom bihåleinflammation!