fredag 6 februari 2009

Jag tror jag fattar

Ju längre tid jag tillbringar på Universitetet desto mer börjar jag inse sanningen i min brors kommentar till det här inlägget. Till de två kommande seminarierna ska vi analysera två olika uppsatser och jag misstänker att läraren tycker att det är vettigt att ha med sig uppsatserna till seminarierna. Lugnt, det är ju "bara" 200 sidor som ska skrivas ut...

Ikväll är jag och Sambon bjudna på sushi av pappsen och mammsen! Ett sånt trevligt initiativ!!!

Imorgon blir det rollspel och jag är en tuff riddare som bara talar sanning - det ni!

2 kommentarer:

Malin sa...

Man blir trött av alla papper som ska skrivas ut. Miljötänkande är inte något som prioriteras av högskolor och universitet.

Hoppas ni hade en trevlig sushi kväll.. och förståss rollspelskvällen..

Vi hade en trevlig kväll i Huddinge hos mina kusiner.

Anonym sa...

Where have you gone? Är det mycket plugg?