onsdag 21 januari 2009

Att det ska vara så svårt med rubriken

Skola som vanligt idag, lyckades plocka ut kurslitteratur från biblioteket som jag kan ha tills jag får hem den jag beställt från nätet. Efter en evighetslång bussresa hem fick jag tokstressa för att hinna i tid till träningen. En Ösab bil utanför lokalen och en väldig massa doftljus där inne gav mig intrycket av att något äckligt inträffat. Dock luktade det inte alltför illa i själva träningslokalen tack och lov.

Efter mat och dusch har jag börjat sy ihop min flätstickade väska som stickades klar alldeles i slutet av 2008. Kanske kommer det bild på den snart, jag måste bara lyckas få till fodret snyggt. Det får bli imorgon när det är torsdagste för nu ska jag snart borsta tänderna och lägga mig i sängen med en alldeles för tung bok i väntan på The Tudors.

På lördag är det antik- och syfestival i Västerås, det kanske vore något...

1 kommentar:

Anonym sa...

Angående koftan så tror jag inte att jag stickar så fort så att jag kan ha klart den tills på lördag, får väl då skippa tvilling delen.

Däremot så tog jag en paus i sjalen och knåpade ihop två tossor, eller snarare en och en halv. Sen tappade jag en maska och då tappade jag sugen. Sen får vi se om tossorna krymper till en lämplig Sambostorlek, eller om det får bli gästtossor. :)

Angående mässan så kanske jag är intresserad, tveksamt om sambon är det men det går ju alltid att höra.

Om ni har plats i bilen så hakar jag i alla fall gärna på. Kommer ni förresten att åka hem till Öret innan? Eller vill ni låna bekvämlighetsinrättningen på Staffliet?

Nåväl, vi kan ju höras zu morgen.

Ta ta for now