lördag 24 januari 2009

Det här suger!

Ungefär så här känns det just nu:



Mitt under filmen igår började jag frysa. När vi kom hem hade jag en frossa som inte var att leka med, dubbelt täcke och en filt hjälpte knappt. Idag är jag snorig, hostig och har värk i hela kroppen. Jag skulle ju inte bli sjuk!!! Jag skulle ju gå på mässa och klappa garn, gratta kusin och avsluta kvällen med kanelvin i goda vänners lag. Istället blir det te i massor, filt och film i soffan. Jag hoppas att jag mår så pass bra imorgon att jag orkar ta mig till mässan men vi får väl se.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag tagit mig tid att läsa på lite vad som hänt i ditt liv ;) men du får ju inte bli sjuk jag har ju just blivit frisk...
Krya på dig och jag hoppas på måndagen...
A

Heldri sa...

jag ska göra mitt bästa men lovar inget. Har feber idag och snörvel i näsan. Jag VILL träna dock...

Anonym sa...

Man får vara sjuk, hör av dig!
Krya på dig!
A