fredag 9 januari 2009

Blandad uppdatering

Nu är kroppen avmaskad på koftan och ikväll efter studierna är det dags att plocka upp för ärmar. Det här går ju rasande bra!

Två "nya" slipsar blev igår inhandlade på Kupan så snart kan jag nog sätta igång med själva sömnaden på slipsprojektet!

Mindre än en vecka kvar till tenta - blandat lugn och panik just nu...

Bättre kosthållning har införts i vättekulan och det känns bra. Dags att köra igång med träningen bara eller vad säger du, vännen A?

Kanske kan Sambon hjälpa mig med fotografering av koftan ikväll. Bilduppdatering kommer senare i så fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med ärmarna! Och tentan förståss!!!

Det här tycker jag är nåt du borde kolla på..
http://www.minanamnband.se/
Har sett många som syr fast dessa på sina stickade, virkade och sydda verk. Du måste ju börja lämna ett avtryck i världen. :)

Anonym sa...

Att vi inte tänkte på det till jul då.. :)

Det var just de tofflorna som jag tänkte göra, de som fröken C skrev om. Men jag testade att tova det garn jag köpt och det gick inte vägen. Vad hade du till väskan?, för den blev ju bra tovad.

Jag får väl ta och strosa in på garnbutiken och botanisera lite med Sambon..