onsdag 25 mars 2009

Det närmar sig

nu har jag bilder i kameran i alla fall. Just nu sitter jag dock i Tv-soffan med den bärbara datorn och tittar på Popcirkus eftersom MissLi är med ikväll. Den bärbara datorn har nog sett sina bästa år passera och försöker man sig på någon typ av grafiskt arbete, spela spel eller vad som helst som kräver mer kapacitet än word eller slösurfning får man en vacker blåskärm. Ingen mening att försöka lägga in några bilder alltså.

Imorgon är det dags för hemtenta igen. Som jag inte har längtat! Start kl.9.00 och inlämning fredag kl. 14.00. Förhoppningsvis känner jag mig lugn och sansad och hinner med vattenpilates passet jag har bokat in mig på imorgon kväll. När tentan är inlämnad ska jag nog ta en liten tur på stan och bara götta mig innan det är fika med föreningen.

Inga kommentarer: