lördag 21 mars 2009

Du&jag - dag

Egentligen skulle vi har varit hemma hos en kompis för att färga håret på hans flickvän och spela lite spel. Så blev det inte. Igår konstaterade jag och Sambon att det var alldeles för länge sen som vi hade en "Du & jag-dag", hela förra helgen och ändå fram till i onsdags har vi ju haft övernattningsgäster och i torsdags var det torsdagste. Så nu ska vi passa på att njuta av varandra och bara göra saker vi verkligen vill. Igår blev det lugna puckar i soffan; jag sprättade slipsar och Sambon bara var medan vi tittade på Battlestar Galactica. Idag ska Sambon måla sin nya cykel och jag ska stryka slipsar. Slipsprojektet har börjat!

Imorgon är det årsmöte så då är det slut på Du & jag:andet...

2 kommentarer:

Malin sa...

Härligt med du&jag dag. Jag och L har du,jag&hallen-dag idag.. :)

Malin sa...

Och jag fick idag veta att jag INTE kommer kunna åka till Örebro. Har en massa viktiga saker som måste hinnas klart med. En annan gång får det blir. Men det lutar nu åt Alpacka garn. såg nån av de som stickat en tulpansjal som använt sånt..