söndag 1 mars 2009

Nästan som alla andra

Jag var visst inte så ovanlig som jag trodde med mitt nötande av skivor. Det förvånar mig faktisk, jag trodde de flesta människor växlade skivor hyfsat ofta.

Idag har vi fotat Sagittarian, men jag har inte orkat starta den "riktiga" datorn och redigerat bilderna så det sparar vi till imorgon.

Shoppingdagen igår såg ut som följer:
  • Loppis - en vit och blå duk som kommer att få bo i kökssoffan i väntan på köket i det framtida huset, ytterligare tre slipsar till slipsprojektet som nu mycket väl kan vara redo att påbörjas.
  • Lindex - en svart kjol på rea och ett gäng trosor samt ett par snygga svarta knästrumpor med blommor på. Dock verkar Lindex ha bytt ut "min" bh modell mot en som inte alls passade, men jag ska leta i centrumaffären också och höra mig för ordentligt innan jag blir orolig på riktigt.
  • Kappahl - ett par svarta byxor med D-ringar och remmar för variation mellan fullängd och trekvartslängd. Suveränt med ställbar linning bak äntligen slipper jag glipa i svanken!
  • Siba - patroner till skrivaren, tråkigt men behövligt.
  • Bokia - plastfickor till stickpärmen samt rediga pennor till skolan.
En inte helt perfekt shoppingrunda alltså. Jag hittade inga toppar vilket jag egentligen var på jakt efter och ingen bh. Jag glömde att leta på Bokia efter sista delen i Jarastavens vandring och jag var inte ens i närheten av en garnbutik. Trots detta är jag ganska nöjd och har stillat shoppinghungern för en stund.

Inga kommentarer: