tisdag 17 mars 2009

Premiär!

Nu är verkligen våren på G här hos mig (i alla fall för tillfället, man vet ju aldrig med vädret). Blommor ploppar upp vid husfasader både här och där, solen skiner så jag blir alldeles bländad och i morse borstades cykeln av för säsongen och fick en premiärtur till universitetet. Imorgon ska nog rumpan få lite vila, det märks att det var ett tag sen jag cyklade...

Nu har jag provat bodypump och konstaterat att det kanske inte var lika roligt som box men definitivt nyttigt. Ett klart dugligt substitut och eventuellt ett framtida ytterligare pass i veckan.

Imorgon ska jag ha redovisning i skolan eller "vernisage" som de kallade det. Tydligen ska vi delas in i grupper som sedan ska måla en tavla... fråga mig inte, jag trodde att jag läste ekonomi på universitetsnivå men jag kan ju ha fattat fel. Eftersom jag slutar 12.00 och inte har något arbete att arbeta på imorgon tror jag alldeles bestämt att det blir massor med stickat på eftermiddagen. Som jag längtar!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag SKA också snart börja cykla. Vilken dag som helst. Samma dag som jag vet vilket garn jag ska köpa tror jag. :)