fredag 22 maj 2009

Det regnar katter och hundar

Vilken tur att vi inte är i sommarstugan nu för här i stan åskar det för fullt och jag känner mig betydligt säkrare i en lägenhet än i en liten stuga på en ås där jag inte ens vet hur det är med åskledare...

Än har jag inte nystat något garn, jag väntar på att det ska torka upp på balkongen. Istället har det blivit några varv på rock-sockorna, lite funderande på hur en bolero skulle kunna konstrueras och massor av mys. Nya star trek filmen kan rekommenderas - Leonard Nimoy gör ett gästuppträdande och bevisar att han är den sanne Spock!

1 kommentar:

Malin sa...

Åhhh Star Trek.

Vi stod och tittade på Biomenyn men den hade redan börjat och nu orkar vi inte åka ner till nästa visning.

Och jag köpte mig en bolero, men kan nog tänka mig att sticka en i framtiden.