fredag 15 maj 2009

Fredagsmys?!

Äntligen fredag, även om veckorna går fort kan jag inte hjälpa att längta till fredagarna. Den här helgen är extra härlig för vi har inget planerat förutom på söndagen då sambon ska spela med grabbarna. Ikväll funderar jag på att leta på en grill, kanske hos herr Hattúr och grilla lite kyckling, snacka skit och sticka. Mycket möjligt att vi hinner med en film också.

Men vad ska man göra på lördag förutom att ta en ordentlig sovmorgon (nu kommer jag säkert att vakna aptidigt bara för att jag har sett fram emot sovmorgon hela veckan) och givetvis sticka lite under dagen? Kanske Tvibita och Lill-M ville hitta på något?

På söndag ska jag nog gömma mig i sängen och alternera skolplugg med läsning av Svärdet och spiran.

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG!

1 kommentar:

Malin sa...

Jag längtade också sovmorgon, men min mage bestämde sig för att en Malin inte ska få sovmorgon, den enda morgonen i helgen som det är möjligt för att den har fått gå på toa kl 6 varje morgon i veckan och då är sju jääääääääääääättesent. Suck, ville ha sovmorgon!

Lycka till med stickningen så ska jag bestämma om jag ska göra en till eller om jag ska nöja mig med 9 repititioner.