söndag 27 april 2008

Impulsiv

...fanns inte med som en av staplarna i personlighetstestet men inspirerad av Malin och hennes liv bokade jag nyss in mig och sambon på en kryssning till Tallin helgen som kommer. Roligt! Ibland måste man göra något helt oväntat; det var inte särskilt dyrt, sambon har klämdag på fredag och då är det ju egentligen inget som hindrar. Om pappsen läser det här kanske han manar på mammsen lite att utnyttja det presentkort hon fick i födelsedagspresent för två år sedan; hon skulle få åka till Tallin och få en spa-upplevelse. Ursäkterna har varit många, men att inte komma iväg på två år det är dåligt! Men nu ska jag i alla fall få komma ut och resa lite. Viktigaste frågan nu är: vilken stickning ska få åka med?!


My Personality
Neuroticism
32
Extraversion
48
Openness to Experience
67
Agreeableness
44
Conscientiousness
14
You are a calm person who is considered almost fearless by some, however you often resist any cravings or urges that you have, but sometimes you give in. You get overwhelmed by too much noise and commotion and do not like thrill-seeking activities. You tend not to express your emotions openly and are sometimes not even aware of your own feelings. You dislike confrontations and are perfectly willing to compromise or to deny your own needs in order to get along with others, however you feel superior to those around you and sometimes tend to be seen as arrogant by other people. You have strong will-power and are able to overcome your reluctance to begin tasks. You are able to stay on track despite distractions.

Take a Personality Test now or view the full Personality Report.




Ganska mycket av det där stämde ju faktiskt. Jag avskyr verkligen konfrontationer och kompromissar gärna för att slippa dem, men jag försöker bättra mig där. Jag tycker nog att jag är ganska lugn som person men det vore ju hemskt om folk uppfattade mig som arrogant! Nåväl ett test på nätet är väl inte helt vetenskapligt alls...

Nu ska jag måla klart mina krukor så jag kan göra decoupage på dem så vardagsrummet kan få bli lite mer enhetligt.

På stickfronten repar jag mest upp saker just nu. Blää

1 kommentar:

Malin sa...

Kul ska det bli.. Senast kl 1300 kan ju vara ett riktmärke angående tid.

Bara 32 % neurotisk. I'm impressed. Jag toppar nog ligan med mina 99 %

Hörs o ses snart igen.
M