måndag 3 november 2008

Fullt ös medvetslös

- var inte temat på helgens maskeradparty. För egen del var temat venetiansk mask enligt nedan

Förutom att de borrade näshålen var något för små så jag fick andas med munnen (vilket är svårt när man äter dippade grönsaker) så var allt frid och fröjd.

Som jag längtar till helgen! Först ska jag träna och plugga en massa fram till torsdag eftermiddag. Kl 17.00 får det vara färdigpluggat, då ska jag sticka och planera mässbesöket tillsammans med Tvibita och på fredag morgon blir det en sväng till gymmet och sedan lunch med kursisen M innan tentan. Jag tror att det är helt rätt tänkt att koppla bort och ta det lugnt innan tentan. Har jag nu hängt med hela kursen så ska jag inte behöva vrålplugga natten innan tentan.

Hoppas kusin Piggelin är hemma en sväng på lördagskvällen när jag och sambon kommer till Hotell Vänlige Farbrorn. Undrar förresten vad man ska ha med sig till "hotellet". Får nog ringa och checka det under veckan.

mer om stickning och det där med moral eller hur det var blir det en annan gång, nu ska jag sticka lite innan det är dags att laga mat.

Inga kommentarer: