onsdag 19 november 2008

Tursam namnsdag

Idag har jag "tjänat" 1000 kronor! Inte illa pinkat för någon som bara suttit i ett grupprum på skolan och slitit sitt hår i frustration över skolarbete hela dagen.

Kommer ni ihåg att jag och Sambon har anammat konceptet med tentapengar, dvs beroende på mitt tentaresultat så får jag handla något stickrelaterat för en viss summa? Resultatet från statistik tentan har kommit och jag får hela 500 kr att förvalta!

När det var nätverksdagen på skolan i oktober deltog jag i en tävling för ett bemanningsföretag. Gissa vem som vann tävlingen? Japp, yours truely kommer inom kort att få en presentkort på adlibris till ett värde av 500 kr. Ibland ska man ha tur. Ett roligt sammanträffande är det även att nätverksdagen inföll på min födelsedag och jag får meddelandet om vinsten på en av mina namnsdagar, spooky.

Nu ska jag återgå till arbetskrivandet, eller kanske laga kvällsmat först...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis.. Det var ju riktigt kul! massor med pengar att leka runt med och köpa garn och böcker för!
Själv ska jag nu åka och lämna in vår lilla Willy på service! Och frysandes stå och vänta på bussen!
Malin

Heldri sa...

Tack! Det känns otroligt skönt, nu behöver jag bara fokusera på handelsrätten under december och inte oroa mig för någon omtenta. Nu ska bara arbetet skrivas klart och lämnas in senast kl. 14.00 imorgon och sen kan jag andas ut lite försiktigt.

Här åker vi ingenstans med vår Snowwhite för tillfället. Det är inga som helst fel på henne för en gångs skull men hon har inte fått på sig vinterdojorna än.

Anonym sa...

Jag önskar lycka till med arbetet som ska lämnas in. Själv sitter jag bara och väntar på världens segaste rapport och längtar till lunch. En faschinerande trötthet har kommit över mig. Är inte alls laddad inför passet ikväll, men ska iväg och kämpa.