måndag 22 december 2008

Nöjd

För att gå emot allt vad svenskhet innebär måste jag bara säga: Fy fan vad jag är bra!
Julklapp #2 är inte längre pinsamt liten utan helt underbar! Det är nästan så jag inte riktigt förstår hur jag lyckades, men den blev så otroligt bra.

Dessutom hann jag nästan sticka en hel dragspelsbasker igår. Jag håller på med minskningarna nu och räknar med att vara redo för att fästa trådar ikväll. Många trådar blir det, jag som avskyr att fästa...

Paketinslagning och rimmande står på schemat efter att jag renskrivit anteckningarna från fredagens föreläsning och skickat dem till kurskamraten som var hemma för vård av barn.

Just ja, vi gjorde 4 sorters snaps igår också som Sambon skrev ut urtjusiga etiketter till. Bilder kommer senare där ni får se vilka smaker det blev.

Inga kommentarer: