onsdag 17 december 2008

Tröttelitröttast

Jag var trött hela dagen igår, jättetrött, ända fram till att det var dags att sova. Det tog lång tid innan jag lyckades somna och sen dröjde det inte många timmar innan jag vaknade av en mardröm. Det tog ganska lång tid att skaka av mig drömmen och lyckas somna om igen så idag är jag trött. Det var inte lätt att vakna i morse.

Idag håller jag tummarna för att dagens föreläsare kommer i tid. Gårdagens föreläsningar blev förskjutna 2 timmar eftersom föreläsarens tåg brunnit och det var inte roligt vare sig för honom eller för oss.

Ikväll blir det sista boxpasset innan jul så då gäller det att ta i utav bara den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Idag ska jag, trots hög arbetsbelastning, gå på årets sista Core pass med Rosa. :( Sen kommer hon dessutom flytta sina lunch passa till Rocklunda vilket stökar till det. Dumma Rosa.
Just nu undrar jag hur jag ska hinna med! Det är så körigt just nu att jag knappt vet vad jag heter..

Hoppas du får en vettig natts sömn inatt och att du slapp vänta på föreläsningen!