torsdag 4 december 2008

Om jag vore Thomas Di Leva...

skulle jag påstå att jag precis har undvikit en kosmisk katastrof.

Nu är ju jag inte Thomas Di Leva så nu påstår jag bara att jag framgångsrikt utrotat ett virus från datorn, viruset tog sig friheter att via min mail skicka ut reklam till samtliga på min kontaktlista.

Som om inte denna framgång vore nog har jag dessutom lyckats rätta till maskantalet på julklapp #2 och kan imorgon sticka de två sista varven på huvuddelen. Sedan är det bara dryga 20 varv kvar och min förhoppning om en färdig julklapp på julafton stiger. (Visst låter 20 varv pluttigt, men varje varv består av över 400 maskor så det tar sin lilla tid)

Nu ska jag knarka kudde en stund innan det är dags för torsdagens bestyr.

3 kommentarer:

Anonym sa...

400 maskor. Pfew. Jag tycker alltså att 44 tar lång tid.

Heldri sa...

mmm tydligen kommer jag att vara uppe i nästan 700 per varv innan jag är klar. Det tar sin lilla tid.

Anonym sa...

700!? Jisses, det var ett gäng.
Kamraten P har sen hon började sticka gjort, 4 halsdukar och en mössa! När hon bestämt sig så kör hon rätt hårt på temat!