onsdag 16 december 2009

Slutspurt

Imorgon ska C-uppsatsen lämnas in till handledningsgruppen för på måndag är det dags för det sista handledningstillfället med "opponering"/kommentering/rådgivning. Jag tror att jag och kurskamraten ska hinna bli färdiga i tid, det är mest småplock kvar.

Sen mina vänner är det tid för Heldri - något som knappt hunnits med alls under hösten. Trevliga dagar med Sambon, släkt och vänner, spel, stickning, film och läsning och promenader i knarrande snö ska hinnas med utan stress. Som jag längtar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du får lugna helger! Boka gärna in en fika med A och bebis! God Jul!

Malin sa...

Låter grymt härligt!

Heldri sa...

Anonyma A: Självklart vill jag ta en fika med dig och parveln!

Malin: ja det känns inte helt fel. Vi håller tummarna för att handledaren med bisittare inte har för mycket att påpeka om uppsatsen utan att jag kan vara ledig och bara korrekturläsa över jul.

Toril sa...

Låter helmys...hoppas att det blir som du tänkt dig, allt gott!