onsdag 23 december 2009

Snart börjar julen

Jag hade tänkt visa årets tjusiga design på julklapparna, men den bra kameran hade slut på batteri och den sämre kameran tog bara suddiga bilder så det blev inget med det. Hur som helst så har det sina för- och nackdelar att vara sambo med en utbildad dekoratör. Det tog ett antal timmar att göra klart alla juletiketter häromkvällen men snyggt blev det. Förhoppningsvis får ni se nån bild på inslagningen efter jul.

Nu packas det väskor för snart börjar julen!

3 kommentarer:

Malin sa...

Ja det är härligt. Snart börjar julledigheten!

Jag är rätt nöjd med våra klappar också. Skamligt nöjd. :)

Sambon (min alltså) ska snart hem och göra köttebullar och jansson. Men själv ska jag bort och fira förjul hos en vän.

Vi ses imorgon kväll.

mc-chick sa...

God Jul!!

Zandra sa...

Självfallet får du länka. Kul att du hakar på, jag ska göra mitt bästa att göra en begriplig instruktion :-) Ha en fortsatt god jul!