onsdag 1 juni 2011

Ett avslut

Malin undrade med rätta när del två av resan kommer. Den kommer!

Det har varit bråda dagar i skolan när både kursen i datorbaserad kalkylering och D-uppsatsen skulle vara färdiga för att examineras samma dag.

Idag var dagen D.
Dagen som avslutar fyra års studier.
Dagen då mitt och kurskamratens arbete sedan mitten av oktober skulle bedömas.

Kursen blev godkänd utan rest och i början på nästa vecka får vi besked från examinatorn gällande uppsatsen. Som det lät är det i alla fall inga större omarbetningar som krävs för att bli godkända även där. Vi fick otroligt härligt beröm för vårt metodavsnitt och när det kommer från just den här examinatorn känner vi att vi faktiskt kan sträcka på oss lite extra.  Det är inte helt illa att ha klarat fyra års universitetsstudier utan en enda omtenta. Jag är allt lite stolt *ler stort*

Nu ska jag vara lite upptagen några dagar till, men istället för skola och stress blir det njutning och rockmusik, sedan ska jag blogga fortsättningen av resan och en fin award jag fått från Hedvig. Sedan kanske jag även kan jobba på att vara mer social och trevlig i verkliga livet istället för att vara glömsk, stressad och trött hela tiden! Vilken grej!

Tack för att ni stått ut med mig här på slutet trots att jag har varit mer frånvarande än aktiv!

10 kommentarer:

4U2 sa...

Inte illa ... gratulerar!

Nika sa...

Grattis! Känns som jag mest sett dig i förbifarten på sistone:-)

Malin sa...

Underbart Heldri!

Det får vi fira.. :)

disa sa...

Stolt ska du vara med!! Grattis! =)

Stolt pappa sa...

Mycket bra gjort!

Anonym sa...

Jag kan bara hålla med alla!
Du är bäst! Ser fram emot att ses lite mer ;) Kram A

Stolt Bror sa...

Sträck på dig! Bra jobbat!

Heldri sa...

Tack för alla gratulationer och beröm,det värmer!

Anonym sa...

Bra att du går i mina fotspår.
Missade inte heller någon tenta.

Men det är inte så konstigt egentligen, jag vet att du är BÄST!


Lyckligt glad farbror!

Dea sa...

Stor grattiskram! Jag vart ju inte så social efter att lungorna slutade funka i onsdags så jag säger grattis såhär istället. Hoppas konserterna är jättebra.