onsdag 8 juni 2011

Shoppingtips

Min "svägerska" Malin fyllde år i måndags och hade önskat sig en babybola. För att hitta en vettigt pris surfade jag runt lite på olika webshoppar och hittade till sist Marinex som säljer smycken, sjalar, tvålar och mycket mer. Jag la min beställning förra måndagen runt lunch och redan samma dag fick jag mail från Marianne, som driver butiken, att min beställning var skickad. I tisdags låg smycket och en fin liten hjärtformad tvål och väntade i min postbox. Det kallar jag snabb leverans och god service! Jag som hade oroat mig för att inte få hem en present i tid eftersom det var kortvecka och allt.

Nu hoppas vi bara att den där bönan, oavsett om det är en liten han eller hon som bor där inne i Malin, ska uppskatta plingandet. Brorsan tyckte i alla fall att det var praktiskt att han nu kan höra både katten och Malin komma.

1 kommentar:

Hedvig sa...

Oh, har aldrig hört talas om nåt sånt förut! Coolt! :)